torsdag den 22. december 2011

Still Waitin' For The Snow To Fall...Doesn' t Really Feel Like Christmas At All..

Heyy Bloggen,

Jeg beklager at jeg ikke har skrevet meget her på det seneste men nu kommer der lidt..

Jeg har juleferie og jeg skal til Barcalona i næste uge!!! Yeeeeahh Buddy! :D

Igår var jeg i Tivoli. Det var fandme hyggeligt med de julepynt og det hele. Men nu når vi snakker om jul- det er juleaften om 2 dage og jeg er overhovedet ikke i julestemning :( Vi har pyntet op i hele huset-med juletræ og det hele, de sidste julegaver er blevet købt, jeg har spist risalamande og jeg lytter til julesange så'n 24/7 men jeg har det stadig som om det er November! :(
Jeg håber jeg snart kommer i julehumør...Jeg tror det er på grund af mangel af sne. Og desunden, så bliver det mørkt allerede kl. 4 om eftermiddagen. Det er nok den bedste kombination for vinterdepression...:(

Nu begynder dette indlæg at lyde ret deprimerende så jeg stopper med at brokke mig :b

Idag har jeg lavet intet! Klokken er nu lidt over 10 om aftenen og jeg sidder stadig i jogginsbukser og den trøje jeg sov i. Det er faktisk meget lækkert at lave ingenting når man nu alligevel har ferie :))

Jeg håber i har kommet i god julestemning, og at i nyder jeres ferie. I får lige nogle billeder fra de sidste par dage...

kisses!