søndag den 12. februar 2012

Dagens Status...











Hej blog (:

Jeg har bemærket, at de fleste af mine læsere er fra Danmark, så som en stor tak til alle jer herhjemme lover jeg at skrive flere af mine blogindlæger på dansk. Selvfølgelig kommer der også til at være en hel masse på engelsk (man skal jo vel holde fast til den der "international vibe" ! ) Denne uge har jeg vinterferie, og jeg skal ikke ud og rejse, så det vil sige at jeg har mere tid til at blogge, og jeg vil prøve at skrive herinde hver eneste dag i den kommende uge. Jeg har også tænkt mig at skifte lidt rundt på layout og alt det der, så det bliver lidt mere som en blog. I må meget gerne kommer med forslag til hvad jeg kan gøre :-D
Men anyways....Idag har jeg været sammen med min veninde Janyce. Hun er min barndomsveninde, og vi var naboer i 10 år indtil jeg flyttede væk fra Frederiksberg til Hellerup. Jeg savner alle dem på Frederiksberg, men de er allesammen skide god til at holde kontakten, og jeg ser dem ret tit. Nå men Janyce kom sammen med sin lillebror Kenneth omkring kl.14. Vi var for det meste hjem hos mig, og vi hyggede med hjemmelavet pizza, kage og en hel masse snak om alt mellem himmel og jord. Vi fik også taget en masse billeder på mit elskede kamera :-) Så kørte min far dem hjem igen omkring kl.20, og nu sidder jeg bare og overføre vidundedrlig musik på min Iphone og så er det bedtime for meee ;)

Sov godt mennesker!
Mange kys herfra.